Canberra - Reisverslag uit Avalon Beach, Verenigde Staten van Robin Heeneman - WaarBenJij.nu Canberra - Reisverslag uit Avalon Beach, Verenigde Staten van Robin Heeneman - WaarBenJij.nu

Canberra

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

13 Februari 2015 | Verenigde Staten, Avalon Beach

Ik vertrok gister 12 feb van Sydney maar Canbarra het zou maar een rit zijn van 3/4 uur maar het werd bijna 7 uur omdat de bus een lekke band kreeg. Eindelijk aangekomen in me hostel ontmoete ik leuke mensen. Ik ging vandaag alles te voet bekijken en het was echt mooi. Het is wel een hele stille stad maar wel mooi. Er is dit weekend een multicolour festival dat lijkt me leuk om naar toe te gaan. Morgen om12 uur snachts vertrek ik vanuit Canbarra naar Melbourne voor 11 dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Avalon Beach

Robin

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2905

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 03 Mei 2015

3 maanden Australië& nieuw zeeland

Landen bezocht: