Basecamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Heeneman - WaarBenJij.nu Basecamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Heeneman - WaarBenJij.nu

Basecamp

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 Februari 2015 | Australië, Sydney

we gingen naar het strand daar zijn schelpen die naar beneden kruipen en bodyboarden. Mooie wandeling naar een top van een berg and sandboarding lkkr van het strand genoten. En ik heb ook een kangaroo ontmoet. En je zag de Melkweg !! En de maan 2 op zien komen dat gebeurd bijna nooit 2dagen achter elkaar. En een Canadees uit mijn groep ging skinnydippen maar wel dronken. En iemand kon de tent niet halen en sliep buiten op een stoel. Nelsonbay gingen we dolfijnen kijken echt mooi ik zag een stel met een baby :) nu gaan we fish and chips eten de beste in 10 jaar. We gingen met de Bus naar de trein dat duurde al 2 uur en nu nog met de trein naar Sydney voor 4 uur in totaal is dat net zo lang van Amsterdam naar Dubai

• 11 Februari 2015 - 09:15

Marianne :

Klinkt allemaal heel gaaf robin, zo te lezen heb je het goed naar je zin. Geniet lekker verder en ik ben benieuwd naar de foto's!! Groetjes uit Den Haag xx

• 11 Februari 2015 - 12:47

Wiebe Pitlo:

Hallo Robin,

bijzonder plezierig dat je op deze wijze verslag doet van je reis. Oma en ik volgen het met plezier en wensen je aal goeds!