Aankomst en eerste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Heeneman - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Heeneman - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dag Sydney

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 Februari 2015 | Australië, Sydney

Ik kwam aan 7 uur lokale tijd. Het was heerlijk weer. Je werd met een shuttlebus naar je hostel gebracht alleen kon deze man niet echt rijden. Ik werd er kotsmisselijk van :p de rest van die dag moest ik bijkomen vsn me jetlag. Vandaag hebben we met een groep een citytrip gehouden we hebben de leukste dingen bezocht. Een paar foto's hiervan staat op Facebook. Vanavond hebben we een gratis dinner daar ga ik lekker van profiteren. Ik heb helaas op weinig plekken WiFi. En daarom kan Ik me dagboek niet elke dag bijhouden.

  • 05 Februari 2015 - 13:21

    Luce:

    Ik ga je volgen leuk hoor zo ben ik er een beetje bij xx

  • 06 Februari 2015 - 15:13

    Wiebe Pitlo:

    Hallo Robin,

    bijzonder leuk dat je ons ook een bericht hebt gestuurd. Graag blijven wij op de hoogte van je reilen en zeilen in dat verre Australië. Dus graag opnemen in je adresbestand.

    Oma en Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Robin

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 2897

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 03 Mei 2015

3 maanden Australië& nieuw zeeland

Landen bezocht: